Eon.dk

Reklamationsret og vilkår

Opdateret

Reklamationsret
Når du køber en ladeboks hos E.ON, har du 2 års reklamationsret i overensstemmelse med købeloven. Du har altså ret til at reklamere i op til 2 år efter købet, hvis det viser sig, at boksen ikke svarer til den betegnelse, den er solgt under, hvis vi har givet vildledende eller mangelfulde oplysninger om ladeboksen, eller hvis boksen generelt er af anden eller ringere beskaffenhed eller brugbarhed, end den skulle være ifølge aftalen.

Reklamationsretten dækker altså ikke almindeligt slid eller brugsskader. Ønsker du at bruge din reklamationsret, skal du kontakte os inden for en rimelig tid efter, at du har opdaget manglen og altid inden udløbet af de 2 år. Herefter vil vi hurtigst muligt finde den bedste løsning i samarbejde med dig.


Vilkår som elbil-kunde hos E.ON Danmark?

Her kan du se de vilkår, du har som kunde hos E.ON Danmark. Vilkårene gælder for vores E.ON Drive produkter og vores E.ON Home produkter, hvor man selv ejer ladeboksen.

Vilkår eMobility 


Hvis du lejer ladeboksen
Der er andre vilkår, hvis du er Home kunde, der stadig lejer ladeboksen af E.ON. Dem finder du herunder:

Vilkår November 2019